Not so innocent

25 augustus 2015 - Gili Trawangan, Indonesië

Hallootjes,

Vandaag was het tijd om vroeg op de staan want Jenny vertrok vroeg deze morgen. Om half 9 stond de wekker en voor we het wisten zaten we bij Jenny aan het ontbijt. We kunnen wel zeggen dat dit het lekkerste ontbijt ooit was. Samen deelde we een english muffin met spinazie en ei en hadden we een fluffy pannekoek met maple stroop, aardbeien en banaan.

Nadat we klaar waren hebben we Jenny uitgezwaaid en zijn we een wandelingetje gaan maken. Onze ogen vielen op een heel mooi resort met een overheerlijk zwembad, we stelden ons voor hoe het zou zijn om daar te liggen. Wat hadden we te verliezen? Hier gingen we dan met bibberende beentjes langs de bewaking. Op ons dooie gemakje pakten we een handdoek van het resort en gingen op een bedje liggen. Toen we ons eenmaal gesetteld hadden en een duik in het zwembad hadden genomen kwam er een mannetje van het resort naar ons toe. Slik. De man vroeg of wij wel bij het resort hoorde en terwijl Flo verstijft met haar kaken op elkaar toe keek zei Lien voordat ze het überhaupt door had volmondig JA! Waarop de man van het resort zijn excuses aanbood (een paar keer) en ons voor de rest met rust liet. Het eerst volgend uurtje kregen we toch wel steeds een spanningsgolf wanneer we een medewerker van het resort zagen lopen. Daarna kwamen we helemaal tot rust en hebben het uiterste uit onze ochtend gehaald.

Rond twee uur was het voor ons wel weer tijd om te gaan. Nadat we een uur hadden gewacht op onze lunch, wat voor het eerst zwaar tegen viel op dit eiland.. Hadden we besloten om nog wat eten langs de weg te halen. Ondertussen nog even wat gewinkeld en terug naar de bungalow. Hier hebben we nog een tijdje gezeten en hebben we wat dingen geregeld over het uitchecken met de huisbaas.

Om 19:30 werd het tijd voor ons om een avondmaal op te zoeken en zijn op de foodmarket beland. Één groot plein met drukte vis, vlees, bbq's en lange tafels. Wat een gezelligheid. Bij een kraampje vielen onze ogen op een vis met allemaal mooie kleuren, deze vis is dan ook op ons bord beland samen met twee spiesjes kipsaté. Nadat we onze ogen hebben uitgekeken naar hoe het werd klaargemaakt was het tijd om een plekje te zoeken.. Daar zaten we dan met ons bordje en een Bintang aan een lange tafel vol mensen, geweldig. Het eten was heerlijk maar wel erg veel. Als toetje hadden we een smoothie ook erg lekker maar net iets te veel die we uiteindelijk op de pier hebben gedronken. Met onze volle buikjes zijn we terug gelopen naar onze bungalow om onze koffers te pakken. Dit ging iets sneller dan verwacht, gewoon alles erin gooien en klaar is Kees. Helemaal gesloopt zijn we in ons bedje beland voor ons laatste nacht op Gili T.

Dikke kus en knuffel van ons.

1. Willem:
    25 augustus 2015
    Ha ha, wat een mop, lekker bezig meiden. Geniet er maar van nu het nog kan. Dikke knuffel, P.
  2. Sas:
    25 augustus 2015
    Wat ziet al dat eten er toch heerlijk uit! Tof dat jullie zijn gaan zwemmen in het luxe resort. Geniet nog maar lekker die laatste paar daagjes. Have fun meiden! Kus
  3. Oma Vink:
    26 augustus 2015
    Gewoon zeggen tegen de bewaking , dat je op het resort hoort.
    Ook wij moeten weer onze koffer pakken, niet er in gooien.
    Geniet er nog van , het is nu bijna om.
    Liefs van Oma en een dikke kus.
  4. Oma Mimi:
    26 augustus 2015
    Lieve Reisprofjes, wat een avonturen weer op jullie jetseteiland (?) ; weer alles slim geregeld. Ik neem aan dat jullie morgen op Bali aan de terugreis beginnen: en wens jullie veel plezier in Dubay, geen vertragingen, en puntgaaf weerom, na een weergaloze maand in de Tropen. Veel liefs en allebei een dikke kus, Oma Mimi
  5. Nicoline:
    26 augustus 2015
    Wat een gaaf verhaal!! Geniet van de laatste uurtje op het eiland en voor later een goede terug reis!!!
    Dikke knuffelxxx
  6. Oma Vink:
    27 augustus 2015
    Jullie zullen wel weer aan de terug reis denken , jullie ;hebben
    een fijne tijd gehad, met veel plezier.
    Liefs Omanog even genieten, en de pret is weer voorbij.