Oeps!

23 augustus 2015 - Gili Trawangan, Indonesië

Hello there mates,

Vandaag werden we wakker rond 11 uur. We sliepen rond 3, werden wakker om 4, bleven wakker tot 5 door de moskee en vielen toen eindelijk in slaap. Rond 7 uur was Lien alweer wakker en Flo sliep lekker door tot 11. Onze eerste echte dag op Gili T was begonnen. Rond 12 uur zijn we gaan ontbijten. Nadat we weer genoeg energie binnen hadden gekregen zijn we gaan shoppen. Bijna alle winkeltjes in en uit geweest maar het viel toch wel een beetje tegen. Bij elk winkeltje moest je je schoenen uitdoen maar Flo had haar sandaaltjes aan vanwege blaren dus die had haar daily workout wel gehad na 20 winkeltjes. Toen we verder liepen langs de barretjes en winkeltjes kwamen we langs de meest grote en mooiste resorts. Uiteindelijk zijn we via het strand terug gelopen om onze wandeling af te sluiten.

We waren zo moe van de laatste paar dagen dat we besloten om eventjes een powernap te nemen zodat we genoeg energie zouden hebben voor de avond. We zijn rond 16:00 gaan slapen en werden tot onze schrik wakker om 22:15! Oeps foutje. We waren allang blij dat we wat slaap hadden gekregen en wilden eigenlijk door slapen maar toen herinnerde we ons dat we onze malariapil nog moesten slikken en wel naar buiten moesten om iets te eten. Nadat we klaar waren om naar buiten te gaan hebben we een halfuurtje rond gelopen om iets goedkoops te zoeken wat nog open en gezellig was rond dit tijdstip. Uiteindelijk belandde we bij de kebab zaak vlak voor onze bungalow want Flo moest een keer kebab proberen. De eerste twee happen waren lekker maar toen het vlees aan bod kwam was het niet heel geweldig meer. Want het smaakte alles behalve naar kebab volgens Eline dus is Flo er nog lang niet vanaf in nl. Uiteindelijk zijn we rond 12 uur weer gaan slapen en hopen we op een hoop energie voor de volgende dag!

Dikke kus en knuffel,
Lien en Flo

1. Willem:
    24 augustus 2015
    Nou lekker meiden, geniet nog even van de laatste mooie dagen daar. Dikke kus, P.
  2. Oma Vink:
    27 augustus 2015
    jammer dat jullie steeds wakker waren.
    Flo had dus een beetje haar slaap ingehaald, steeds de schoenen uit, , Kebab is heerlijk, als zij maar de goede liefs ,. gebruiken, dus niet/
    Liefs Oma