Karma is everywhere

31 juli 2015 - Kuta, Indonesië

Na onze eerste vlucht van 6 uur kwamen we om 05:00 uur aan in Dubai. Een overstap, mooi, denken we. Nadat we snel naar de wc gerend zijn en na een tijdje zoeken onze gate hebben kunnen vinden hebben we ontbeten met een Starbucks koffie en fruit smoothie (wat net zoals alles in Dubai, behoorlijk prijzig bleek te zijn ).

08:00, yes we konden het vliegtuig weer in, bye bye drukke Dubai and hellooo Bali.

Aangekomen bij onze stoelen zien we dat we vergezeld worden door een man links van ons en een vrouw rechts van ons. Shotgun naast de vrouw! Maar nee Eline was me voor. Eenmaal zittende, staat de vrouw op en wisselt met een dikke man. Haar blik, goud waard. Karma is everywhere!

Na een vlucht van 9 uur stilzitten, films kijken en spelletjes spelen, konden we eindelijk   Bali met eigen ogen zien. Het was inmiddels alweer 21:00 incl. tijdsverschil van 6 uur. Visum, koffer, formuliertje, douane check, klaar. Ready to go! Rijen voor de taxi service ... hoezo? Je struikelt over de taxi chauffeurs eenmaal om de rij heen. Even doorlopen en  daar was hij, onze geniale taxi chauffeur. Met een big smile vroeg hij; 'Taksi taksi?' Voor €12 werden naar ons hotel gebracht. (Jokes included) eenmaal bij ons hotel werden we overspoeld door vriendelijke mensen. Koffer werd gebracht en wij konden naar onze kamer. Heerlijk.

koffers neergezet, uitzicht bekeken van ons balkon, omgekleed en op naar het strand. Even lekker een rondje lopen en met onze voeten in het water, eventjes bijkomen..

Blijkbaar waren we erg interessant aangezien een paar jongens ons gezelschap wilden houden en ons op de voet volgden. Vonden wij iets minder prettig. Op naar de kamer waar magazines, kleurplaten, winegums, zoutjes, kaarten en muziek onze beste vriend werden. Vlak voordat we zouden gaan slapen kwam onze energie eventjes om de hoek kijken. Muziek hard, karaoke aan!  "Spotlight camera microfoon, das voor mij toch heel gewoon, als ik straks beroemd ben..."

om 02:30 besloten we toch maar echt te gaan slapen na 30 uur reisplezier zonder slaap want onze wekker stond weer op 08:00.

Morgen staat er weer een nieuw levensverhaal voor ons voor de deur waarover wij natuurlijk verslag over doen!

dikke kus en knuffel uit het heerlijke Azië van Lien en Flo!

(Video's en foto's worden ook gepost, zit je op de mobiele versie? Schakel dan over naar de desktopversie onderin)

1. Oma Vink:
    8 augustus 2015
    De bevolking van Bali zijn erg vriendelijk,
    Maar ja blanke meisjes willen zij graag bevriend mee raken.
    Liefs Oma
  2. Oma Vink:
    9 augustus 2015
    Reactie was op de mail van 31 Julie. doei een dikke kus
  3. Oma Vink:
    9 augustus 2015
    wat een ongelofelijke reis en de fotos al.Dit was een
    mail van 1 augustus