Good afternoon

1 augustus 2015 - Kuta, Indonesië

Hey hey, hier zijn we weer!

vanochtend waren wij er weer vroeg bij. Na de wekker zijn we rustig op gaan staan, wat achteraf nog best snel ging. Toen we beneden kwamen stond het personeel al klaar om ons te verwelkomen, ze zijn zo lief dat ze bij het ontbijt al beginnen met "good afternoon" en een big smile op hun gezicht!

Na heerlijk ontbijtje met vers fruit waren we toe aan een korte strandwandeling en was het tijd om even heerlijk te shoppen. Dat was dan ook het moment dat de jetlag even om de hoek kwam kijken.. Het was dus tijd om even op koele kamer bij te komen. Nadat we weer een beetje op waren geknapt hebben we snel onze spullen gepakt en was het eindelijk tijd om te zwemmen!

Na het zwemmen zijn we weer gaan shoppen, maar nu voor local food, nouja eigenlijk snacks.. Zo vonden we chips dat smaakt naar sushi en naar sparibs? Ook hadden we drankjes gehaald waar we de smaak nergens van konden vinden maar dat was niet het enige, ook vonden we een soort koekjes dat naar donuts smaakte, veels te lekker!

Toen was het tijd om te eten. We hadden een leuk spotje gevonden waar we een bbq deluxe en cocktails hadden besteld. Allemaal veeeels te lekker, toen we net klaar waren kwamen er twee jongens uit Miami en California bij ons zitten. Ze werken samen in Japan voor het Amerikaanse leger en ze waren super aardig. Na een uur met ze te hebben gelachen gingen ze terug naar de rest van hun groep en hebben wij besloten om maar wee terug te gaan naar ons hotel. Inmiddels is het hier alweer 23:20 en is het tijd om aan deze geweldige dag een eind te maken. We hebben de jongens beloofd om ze een rondleiding te geven wanneer ze naar Amsterdam komen. De foto's die we vandaag posten zal een goeie indruk achter laten van onze eerste dag hier.

Veel kijk plezier!!!
Kisses and hugs Florence en Eline

1. Gees:
    1 augustus 2015
    Dat ziet er goed uit meiden,super hoor!
  2. Oma Vink:
    8 augustus 2015
    Wat een prachtige zons ondergang, de luchten zijn erg mooi. Liefs Oma