On the road again!

2 augustus 2015 - Ubud, Indonesië

Hallootjes,

Vandaag waren we weer lekker vroeg uit de veren. Na een heeerlijk ontbijt aan zee met vers fruit was het alweer tijd om uit te checken, helaas. Omdat we nog een tijdje hadden voordat de taxi kwam hadden we nog genoeg tijd om een cocktail te drinken.

Aangekomen op het vliegveld (want daar werden we opgehaald) konden we al heel snel onze ride vinden. We zaten in een auto met een Frans meisje en een Duitse jongen wat heel gezellig was. Na een anderhalf uur in het gevaarlijke verkeer te hebben gereden waren we eindelijk op onze bestemming: UBUD! Het is hier heel anders dan in Kuta het is veel groener en veel meer insecten. We gingen naar een bar waar we allemaal andere vrijwilligers hebben ontmoet en voor we het wisten waren we met z'n alle, ongeveer 12 mensen, te kaarten. Ze komen overal vandaan, wel allemaal uit Europa. We slapen met ong 8/10 mensen in een kleine kamer.. WARM! Gelukkig slapen we er alleen maar. Het eten is wat minder, helaas. We hadden. Gehoopt op echt Indonesisch eten maar we krijgen gewoon eten uit een bak. We hebben wel geluk met ons huis, sommige vrijwilligers hebben het een stuk slechter zagen we.

Het is even wennen maar wel super gezellig!

Dikke kus, Florence en Eline
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Oma Mimi:
    2 augustus 2015
    iedere dag feest om jullie reisverhaal te lezen
  2. 2 augustus 2015
    Wat is eten uit een bak.?? Misschien kan je vragen om lokaal eten. Liefs antoinette.
  3. Oma Vink:
    9 augustus 2015
    Leuk om allemaal ver schillende mensen te ontmoeten.Kus Oma
  4. Oma Mimi:
    9 augustus 2015
    Tante Hans en Oom Joop hebben indertijd ook zo'n kluif gehad aan de afdaling van die vulkaan, vooral die aslaag, zeiden ze; er wordt alom met jullie meegeleefd; wat jullie in 1 week meemaken, maken de meeste mensen nog niet mee in een heel leven ! Zet 'm op, geniet en voor jullie veel liefs en een knuffel, Oma