New boost

19 augustus 2015 - Nusa Penida, Indonesië

Hey hallo daar luitjes,

Vandaag begonnen we weer met het meest nuttige van de dag namelijk het strand schoonmaken. Twee uur in de ochtendzon, toch warmer dan verwacht. Hier een daar letterlijk een verloren halve zool en nog wat andere dingen die er niet horen. Onbegonnen werk als je kijkt naar de tuinen van de locals maar oke je doet het voor het idee. Toen we weer  vrije tijd hadden zijn we een beetje ingekakt en waren we een beetje futloos door de dagelijkse routines en de warmte. We hadden dan ook eigenlijk geen zin in de normaal gesproken leukste activiteit namelijk, Crystal Bay. Eenmaal daar en alle snorkel spullen aan te hebben waren we weer opgekickt door het water en  hebben weer heerlijk genoten van de prachtige onder water wereld, uren kan je daar rondzwemmen, raakt nooit saai. De reviews over Nusa Penida en Crystal Bay zijn maar de helft van het geweldige wat ze hier hebben. Na dat uitstapje hadden we alle energie weer terug alsof we hier net aangekomen waren. Hadden we even nodig. Weer zoveel gelachen in de truck terug met Agus. Alle weggetjes stijl omhoog met vol gas. Kinderen op scooters en motors ontwijken. Eenmaal thuis was het tijd voor ons om de schildpadden voor het laatst te voeren dus hebben we er extra van genoten. Van de 12 uit onze groep waren er maar 7 maar dat mocht de pret niet bederven. Eventjes hard werken moet ook gebeuren. 9 schildpadden pp kan natuurlijk ook.

Toen we weer thuis waren hebben we ons even flink opgefrist en zijn we met de rest gezellig naar de bar gegaan. Weer veel gelachen en hebben het erg gezellig gehad. Thuis na 9'en nog eventjes een filmpje gepakt en met z'n tweetjes op Flo haar bed in slaap gevallen. Zonder klamboe maar ongestoken!

Dikke kus en knuffel,
Lien en Flo

1. Oma Mimi:
    22 augustus 2015
    dat zal straks wennen zijn zonder jullie stamkroeg, hè ? maar je schildpadjes zullen jullie dankbaar zijn voor al jullie goede zorgen; jullie hebben er zoveel werk en energie in gestopt, dat moet een tevreden gevoel geven, lijkt me; nog een prachtige slotweek gewenst, en veel liefs, Oma Mimi