Scherper dan een mes

7 augustus 2015 - Ubud, Indonesië

Hallo luitjes!

Omdat deze dag erg moeilijk was om over te schrijven, hebben we besloten om het samen te doen. Nou hier komt het.. Vanochtend moesten we vroeg op omdat de schilderles al om 07:45 begon. We stonden, zelfs te vroeg, fris en fruitig bij Kopi desa vlakbij het atelier. Met een mocha shake in ons hand liepen we richting het atelier, waar wij het weer voor elkaar kregen om er voorbij te lopen. Daarnaast werden we ook nog eens achtervolgd door het mevrouwtje van de bar, we waren vergeten om onze shake te betalen.. Oeps!

Aangekomen bij het atelier begon onze class vingerverven, wat ze hier chic gezegd Batic noemen. Na een uur kwamen zowel gekleurde handen als twee mooi gekleurde doeken tevoorschijn. Helaas kunnen we pas over drie dagen het eindresultaat zien. Na een mislukte poging handen wassen was het maar weer tijd om terug te keren naar de bar. In de bar kozen we tot onze verbazing een (heel lekker) gezond drankje dat ook nog eens healthy one heet.

Eenmaal bijgekomen besloten terug te keren naar het huis om te kijken wie daar waren. Tot onze verbazing was er niemand in het huis en hebben we het er even van genomen. Toen onze vermoeidheid oversloeg naar  een hyperbui, kwamen onze yoga/zang skills even om de hoek kijken. Helaas duurde dit niet lang genoeg want na een tijdje lagen we alweer met ons kussen op de bankjes.

Intussen werd het alweer tijd voor de lunch, wat voor ons een club sandwich betekende, BEST THING EVER! Eenmaal terug in njet huis was het zo gezellig dat de tijd voorbij vloog. Even snel naar de grote supermarkt voor wat emerency stuff en om ruphie flapjes te halen en het was alweer tijd om avond te eten.

Op de terug weg zagen we een leuk tentje genaamd Ubud heaven. Tijdens het wachten op ons eten viel opeens de stroom uit waardoor we elkaar nog maar net konden zien, eventjes een intiem momentje. Gelukkig deed de stroom het binnen no time weer. Na het ene hoogte punt kwam het andere, Eline was on fire. Rood gezicht, flapperende handen en wijd openstaande ogen. Was het eten toch ietsjes scherper dan verwacht. Na het lekkere eten hebben we nog heel lang let onze huisgenoten gebabbeld. We gaan nu snel slapen want om 02:00 staan onze Weller voor het volgende avontuur.

Dikke kus en knuffel, Floor en Lien

1. Oma Vink:
    8 augustus 2015
    Het Batic lijkt mij leuk om te doen, maar je handen zijn dan ook alle kleuren.
    Jullie genieten wel , leuk hoor
    dikke kus voor beide Oma
  2. Ilse:
    8 augustus 2015
    hahaha kan nooit pittiger zijn geweest dan dat gerecht van je ma lienepien.
    Geniet verder vooral lekker van alles! xx
  3. Oma Vink:
    10 augustus 2015
    Leuk al die reacties, heerlijk later al die herinneringen.
    , meiden zijn jullie nog niet over belast.
    Heel veel groetjes Oma